Tuesday, March 22, 2011

Buahnya yang sedap

eee...yerkkk!!
perghh..berbau la...
busuk seyh...
selekeh ar ko nie...
benci2...
buwekkk!!!!


Oh..ni antare ayat-ayat cinte yang terbit dari mulut manusia yang cuku tidak menggemari buah 2...ha,buah ape yang di maksudkan tu???aku bagi gambar sikit.......



ape die tu?? 2 saat dari sekarang!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok tamat!!


aku tau korang xdapat jawab punyer....hahaha...nak tau buah ape,tengok gambor bawah cepat..









Jawapanyer buah PETAI!!!
hahaha...eh,petai tu buah ke?hurmmmm...ah,lantak la....


ok,nape aku nak cerite pasal petai??sebab aku suke sangat dengan petai...orang kate bau petai tersangat la busuk..tapi bagi aku bau petai tersangat indah bagai bau ayam goreng kepsi......bile ade orang makan petai kt sebelah aku pasti air liur aku jatuh berderai dengan lajunyer bagai air ujan..malah bile teringatkan petai pun,air liur leh jatuh gak....sampai camtu sekali nikmatnye penangan petai kat aku....sekarang pun,komputer depan aku ni penuh ngan air liur aku..puih!!


petai nie sedap makan dengan nasik panas dengan sambal belacan..perggh!!terangkat bontot bile maakn petai siap dengan pakej die....makan petai xleh laju-laju...kene makan slow-slow bagai membelai rambut cam kat iklan syampu....baru ade nikmat sambil nyanyi lagu ape tah name lagunye...

alhamdulillah syukur nikmatkepada Tuhan yang memberi rahmat.....(sambung lirik ini jika anda tahu)


Dari segi kesihatan pulak,petai ni boleh mengurangkan risiko tekanan darah tinggi..petai juga boleh memulihkan masalah sembelit sebab die ade serat yang tinggi...patot la senang je aku memerut tadi pagi...lom sampai jamban dah lege dah perut...bagos tol petai ni...................(tu ko terceret la Azhari.........oh,heheh..ok2..)
Pastu petai gak boleh menolong perokok untuk benti merokok..betul...kalau xpercaye,cube mase nak merokok asal nak merokok je,sumbat petai...korang sumbat ngan petai..asal nak merokok je,sumbat petai...gerenti seminggu lepas tu korang xmeroko dah...bijak x saye?(sengal tol idea Azhari ni..)


Banyak lagi khasiat rokok ni...eh,petai ni..korang pandai-pandai la tanye pakcik google k?
k la...nk abes ni...bye!

2 comments:

  1. kelakar la blog awak ni. rasa nak terajang sedas dua.

    ReplyDelete